Kilka słów na początek

Witajcie!


     Wow! To mój pierwszy post :) Ciągle nie mogę w to uwierzyć, że zdecydowałam się prowadzić blog! Jednocześnie czuję się podekscytowana jak mała dziewczynka ;) Pisanie bloga jest dla mnie zupełnie nowym doświadczeniem, więc jestem pełna obaw, przede wszystkim czy spodoba Wam się to co pisze... (??) Mam nadzieję :) Jedno wiem na pewno - potrzebuję tego. Żeby zająć umysł, robić coś konstruktywnego, co sprawi mi przyjemność i przyniesie chwile zapomnienia.
    Pierwszy post będzie o mnie :) (no i wyszło szydło z worka - egoistka ze mnie (: )
Mam 26 lat, od 3 lat jestem mężatką. Mojego cudownego Męża poznałam na studiach w Olsztynie. Po 2,5 roku pobraliśmy się, a 2 miesiące później kupiliśmy nasze pierwsze wspólne mieszkanie, które do dziś urządzamy i pewnie będziemy urządzać jeszcze przez jakiś czas.
   W wolnych chwilach przerabiam moje stare ubrania (coś doszywam, coś odpruwam), wymyślam nowe dekoracje do naszego mieszkania, dziergam na drutach, przerzucam stosy magazynów o modzie i wnętrzach, gotuję albo piekę ciasta, robię zdjęcia ( a właściwie uczę się jak robić je dobrze), a gdy jest ciepło jeżdżę na rowerze. A czasami po prostu leżę na kanapie i gapie się w telewizor albo sufit ;)  Generalnie staram się, aby wszystko co robię było niskobudżetowe :)
   Tak więc postaram się Wam dostarczyć informacji oraz inspiracji w powyższych tematach.
Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was do lektury :)

Enjoy!

Aleksandra :)

fot. Photomirox


fot. Photomirox



Komentarze

  1. Witaj Olu :) trafiłam do Ciebie z bloga Asi "My little white home" - mnie także min. blog Asi nakłonił do utworzenia swojego. Jestem dopiero na samym poczatku i także pełna obaw czy będzie ktoś chciał zaglądać i czytać :)
    Pozdrawiam serdecznie i idę rozgościć sie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, zapraszam serdecznie - zawsze i wszędzie :) Blogowanie wymaga cierpliwości, ale warto. Nie wyobrażam sobie życia bez tego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty