Urlop w Chorwacji - fotorelacja cz. 1

Witajcie Kochani!

Wróciłam po dwóch tygodniach nieobecności na blogu :) Mój urlop niestety dobiega końca... Za mną wspaniałe wrażenia przywiezione z podróży do Chorwacji, gdzie trafiliśmy po jednodniowym przystanku w Wiedniu. To był naprawdę wspaniały czas, pełen relaksu, zwiedzania, kąpieli w lazurowym morzu i po prostu lenistwa. Nie obyło się także bez przygód ;)
  Dzisiaj pokażę Wam trochę (dużo) zdjęć już z Chorwacji, a do Wiednia wrócimy w innym poście. Podróż przez Chorwację rozpoczęliśmy od Narodowego Parku Plitwickiego. Wiele z Was już je widziało, a duża część o nich słyszała. To bajeczne miejsce, istny raj na ziemi! Niezliczone ilości wodospadów i woda w obłędnym kolorze.

Z Plitvic wyruszyliśmy w miejsce docelowe naszego pobytu - wyspę Ciovo. Można się na nią dostać mostem łączącym ją z Trogirem. Dla nas takie połączenie było niezbędne, ponieważ zależało nam na swobodnym przemieszczaniu się między wyspą a lądem, gdyż chcieliśmy zwiedzać okolice, a nie tylko smażyć się na plaży ;) Apartament, który wynajęliśmy był fantastyczny, a widok z tarasu wspaniały! Nie mogliśmy oderwać od niego oczu...

Mam jeszcze masę zdjęć do pokazania :) Oczywiście nie będę Was zamęczać non stop tymi fotkami. Będą małe przerywniki, na przykład w postaci konkursu (już w przyszłym tygodniu!) :)
  Zapraszam Was serdecznie!
Aleksandra :)

1. cudowne zdjęcia :)
    Chorwacja to mój raj na ziemi a do jezior Plitwickich koniecznie musze się wybrać w przyszłym roku :)

2. Przepiękne foty ... a na Ciovo byłam :)
    z niecierpliwością czekam na kolejne zdjęcia!

3. Uwielbiam Chorwację i mam nadzieję, że za rok uda mi się spędzić takie wakacje :)
    Piękne zdjęcia, ach!

4. wow! niesmaowite zdjęcia! Chorwacja jest przepiękna! byłam 3 razy i chcę więcej:)

5. Cudnie tam, coraz bardziej mnie tam ciągnie:)

6. cudny kraj byłam już tam dwa razy - Pula i Baska Voda i wyspa Brac ojjj i ciągle chce tam wracać:) jeziora Plitvickie są bajkowe i w ogóle ludzie wspaniali krajobrazy zachwycające i zawsze z tamtad wracam opalona jak czekoladka:)) pewnie jeszcze tam pojadę :)

tymczasem podziwiam Twoje piękne zdjęcia i wracają niektóre wspomnienia...
    buziak

7. cudny kraj byłam już tam dwa razy - Pula i Baska Voda i wyspa Brac ojjj i ciągle chce tam wracać:) jeziora Plitvickie są bajkowe i w ogóle ludzie wspaniali krajobrazy zachwycające i zawsze z tamtad wracam opalona jak czekoladka:)) pewnie jeszcze tam pojadę :)

tymczasem podziwiam Twoje piękne zdjęcia i wracają niektóre wspomnienia...
    buziak

8. Olu, wiem dobrze o czym piszesz...ach ta Chorwacja!!
    piękne zdjęcia...wspomnienia wróciły!
    pozdrawiam ciepło!

9. piękne zdjęcia! Chorwacja jest cudowna, u mnie również mała fotorelacja z Cro.
    Plitvice odwiedziłam, przepiękne miejsce...