Sypialnia odświeżona!

Witajcie!

  Od kilku dni mamy piękne słoneczko, które niesamowicie nakręca mnie do działania, dzięki czemu udało mi się wreszcie zmobilizować do wytapetowania ściany w sypialni. Przyznam szczerze, że nie sądziłam, że pójdzie mi tak szybko. Zajęło mi to tylko 2 godziny! Co prawda to tylko 4 pasy tapety, ale dodam, że robiłam to po raz pierwszy ;) Efekt przerósł moje oczekiwania! Do tej pory kącik był bardzo ciemny. Teraz jest tam jasno, a pokój sprawia wrażenie większego. Dominuje w nim teraz kolor jaki uwielbiam, nazywany przeze mnie kremowo-śmietankowym. Poza tym motyw gałązek na tapecie jest bardzo uspokajający, co idealnie pasuje do funkcji tego pomieszczenia. Generalnie, pokój podoba mi się tak bardzo, że z chętnie bym wyrzuciła komodę, która zasłania moją piękną ścianę ;) Tak więc sypialnia odświeżona! Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania.


Rura od kaloryfera straszy ;)


Badyle w wazonach pasują idealnie ;)



 

 


  Na koniec chciałabym powiedzieć, że nie byłoby tapetowania gdyby nie Udekorujdom.pl i przesympatyczna Beata :) Jestem jej winna podziękowania, za to że podarowała mi bon upominkowy, który mogłam wykorzystać na zakup tapety. Jednocześnie chciałabym Wam gorąco polecić sklep internetowy Udekorujdom.pl, w którym wybór tapet jest przeogromny! Ja postawiłam na tapetę Grandeco z kolekcji Aurora. Świetnie się ją kładzie, nie rwie się i nie ma problemu ze spasowaniem wzoru. Możecie ją kupić tutaj: 
Następne w kolejce do odświeżania jest parapet i rura od kaloryfera ;) Ale to musi poczekać do lata... No i karnisz do wymiany, na biały oczywiście ;)

I jak Wam się podoba? Napiszcie koniecznie!

Pozdrawiam słonecznie,
Aleksandra





  




Komentarze

  1. sliczna ta tapeta! bardzo ładnie się prezentuje w Twojej sypialni:))))))))
    buziaki, dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta tapeta rzeczywiście z gałązkami wygląda idealnie. Piękna, ja jakoś boję się tapet, malowanie wydaje mi się łatwiejsze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. oryginalny wzór i świetnie komponują się teraz te żywe gałązki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudownie prezentuje się to drzewko! :)
    Uwielbiam toaletke Hemnes, mam te samą i zawsze jak ją widzę to serducho mi skacze z radosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna tapeta :) miły kącik!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tez podoba sie ta tapeta:) no i ta galazka idealnie sie wkomponowala:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta tapeta! Osobiście nie mam przekonania do tapet, ale faktycznie niektórymi można osiągnąć ciekawy efekt :) no i podziwiam za odwagę, żeby położyć ja samodzielnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczna tapeta jak i wszystkie pokazane detale,pieknie współgrają :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podoba tapeta, bardzo, bardzo!!!!inny pokoj!!!tapety czynia cuda,:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie z badylami w wazonie na tle tapety rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację szkoda zasłaniać taką ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka tapeta to moje marzenie, bo też lubię kolor kremowo-śmietankowy :) Szkoda, że trochę droga.

    OdpowiedzUsuń
  13. moja wymarzona toaletka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Ci wyszło ale faktycznie komoda teraz ten pokój trochę przytłacza. Ja bym pomalowała ją na podobny kolor jak toaletkę lub zaszalała kolorem i zrobiła ją ombre, czyli każdą szufladę na inny odcień z tej samej gamy kolorystycznej.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faktycznie ją przemaluję, albo wymienię na inną, najlepiej niższą ;)
      Pozdrawiam,
      Ola

      Usuń
  15. tapeta jest świetna, taka eteryczna. A z rurami to niestety sama wiem jaki jest problem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna tapeta, a toaletka mega <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedużo potrzeba,żeby pokój zmienił się nie do poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna toaletka... moje marzenie...;-) achh... A tapeta rewelacja. świetnie się komponuje z liliową ścianą, dodaje deliatności:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie zakończyłam urządzanie swojej sypialni. Jest mała, ale za to bardzo przytulna i oprócz szafy na ubrania moje i męża udało mi się znaleźć miejsce na identyczną toaletkę <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przytulna sypialnia :) Ten stoliczek jest przesłodki, kiedyś miałam bardzo podobny, ale w internecie zobaczyłam parawany do mieszkania i musiałam sobie jeden kupić :) Po prostu nie mogłam się oprzeć i to on zajął miejsce stoliczka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna sypialnia, ja niestety mam małą bardzo sypialnię i kwestia zaaranżowania jej nie należy do najprostszych, ale trzeba sobie jakoś radzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity klimat do Twojej sypialni wprowadziła ta tapeta. Myślę, że mogłabyś jeszcze powielić ten motyw na tekstyliach: kapie poduszkach czy nawet pościeli. Ja bardzo świetnej jakości akcesoria s=do sypialni znalazłam w https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-poznan-giant-meble/
    i jestem bardzo zadowolona. Myślę, że ciekawe tekstylia dopełniłyby tą metamorfozę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty