Home gallery

  Mam w planie, w niedalekiej przyszłości zrobić domową galerię zdjęć. Kupiłam już sporą ilość czarnych, błyszczących ramek w różnych rozmiarach. Mam już także wybraną część zdjęć, które chciałabym powiesić - będą to zdjęcia czarno-białe, przedstawiające bliskie nam osoby, ale także ulubione miejsca na ziemi ;) Jedynym kolorowym zdjęciem będzie wiszące w centralnym punkcie galerii zdjęcie drzewa, symbolizującego drzewo genealogiczne. Galeria powstanie w najważniejszym pomieszczeniu w naszym mieszkaniu, czyli w salonie nad kanapą :) Myślę, że pierwsze zdjęcia zaczniemy wieszać już we wrześniu, więc niedługo będę mogła pokazać Wam efekty pracy. Tymczasem trochę inspiracji. Jak się za chwilę przekonacie, taką galerię można zrobić nie tylko w salonie czy w sypialni, i niekoniecznie muszą to być wyłącznie zdjęcia...
















































Zdjęcia znalezione w internecie

A co wy myślicie o takiej galerii? Co byście powiesili na swoich ścianach? Czekam na komentarze :)

Ciao!

Aleksandra :)


Komentarze

  1. Świetne te galerie zdjęć. Najbardziej podobają mi się łazienkowe kompozycje, niektóre wprost niezwykłe! Ja jestem ostrożna z wbijaniem gwoździ bo mieszkam w domku od roku i jeśli mam kuć ściany to muszę być pewna, że to na dłużej ;)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty