White tiles

  Znowu troszkę mnie nie było... Wszystko przez te wakacje ;) No i w pracy troszkę ciężko miałam ostatnio. Postaram się to nadrobić :) 

 Dzisiaj kilka zdjęć kuchennych wnętrz. Tematem przewodnim będą białe kafelki na ścianach, przypominające kafle starego pieca. Najbardziej podobają mi się w wersji z białymi fugami.
  Bardzo długo zastanawiałam się jakie chciałabym mieć płytki w kuchni, gdy już będę je zmieniać. Jako, że nie spieszy mi się bardzo, mam więc czas na zastanawianie się i zmienianie zdania ;) Był już pomysł na butelkową zieleń, klasyczny jasny beż, piaskowy beż, i jeszcze kilka innych kolorów. z pudrowym  różem włącznie. Aż w końcu pewnego dnia trafiłam na mnóstwo zdjęć z białymi kaflami w kuchni i...zakochałam się! Ta miłość trwa już od kilku miesięcy i pewnie szybko się nie skończy ;) Teraz pozostało mi tylko przekonać Męża do tego pomysłu...















fot. Źródło - Internet


Do następnego razu :)

Aleksandra

PS. I apologize for the lack of translation in the English...

Komentarze

Popularne posty