Małe przyjemności

  Niekończąca się zima sprawia, że trzeba się jakoś wspomagać i sprawiać sobie częściej niż zwykle przyjemności. Chociaż, właściwie to każdy powód jest dobry, żeby "zrobić sobie dobrze" ;) Ja akurat jestem osobą, której przyjemność sprawiają najmniejsze drobiazgi. Tak więc każdy najmniejszy drobiazg do domu kupiony okazyjnie, broszka zrobiona przez siostrę, poszewka uszyta przez moją Mamę z kawałka tkaniny wyciągniętej z dna szafy, niespodzianki przynoszone przez Męża z pracy, nowe życie dla starej rzeczy, chwila relaksu w samotności przy pysznej kawie i deserze i tak dalej... sprawiają, że się uśmiecham. Dzięki takim drobnym przyjemnościom życie staje się lepsze i bardziej kolorowe :)




Moja ulubiona Panna Cotta :)






Przypominam także o Urodzinowym Konkursie, który potrwa jeszcze do 2 kwietnia :)



Życzę Wam miłego i spokojnego dnia !

Aleksandra


Komentarze

  1. Wszystko pięknie ale ta panna cotta.... pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poduszka za kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi również drobiazgi sprawiają wiele przyjemności,w końcu to z nich składa się życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dla takich chwil i drobiazgów warto żyć. Piękne zdjęcia. Panna Cotta wygląda pysznie.Pobudziłaś moje kubki smakowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, mam to samo odczucie co do drobiazgów:)
    Przegapiłabym candy...zaraz to naprawię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Także lubię poprawiać sobie nastrój drobiazgami. Nie muszą być to rzeczy drogie i wielkie. Ileż to prawdy jest w powiedzeniu - "Mała rzecz a cieszy" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zycie trzeba sobie umilać, sama mam dziś ochotę na jakieś pyszności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu jestem całkowicie za tym co piszesz:) trzeba sobie umilać i robić prezenty, aby życie miało smaczek:)))
    śliczne rzeczy! ściskam i życzę Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie kicia wygląda, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne migawki:-)
    Kicia boska!!
    Zdrowych i radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty