DIY - naszyjniki a'la Elva Fields

  Zafascynowana naszyjnikami Elva Fields postanowiłam stworzyć podobne sama :) W tym celu wyciągnęłam z szuflady dwa (nie najnowsze zresztą) naszyjniki i kilka broszek. W ciągu kilkunastu sekund powstały takie cuda...







fot. Aleksandra Porowska


  Złoty naszyjnik kupiłam za 7 złotych w sklepie z używaną odzieżą :) Grafitowy z wielokolorowym połyskiem kosztował około 15 złotych, a znalazłam go w niewielkim sklepiku w moim rodzinnym mieście. Z kolei jeśli chodzi o broszki, to kokardka jest dość stara (wyciągnięta ze szkatułki mamy), a złotą i srebrną kupiłam w nieistniejącej już (niestety :/ ) Galerii Centrum. 
  Piszcie czy podobają się Wam takie naszyjniki :) Bardzo chętnie zobaczę także efekty Waszej pracy :)

  Słonecznej niedzieli!

  Aleksandra :)

Komentarze

Popularne posty