Inspiracje

  Witajcie :)

  Dawno nie było postu z inspiracjami, więc pomyślałam, że czas najwyższy coś wrzucić. 
  Pogoda coraz szybciej zmienia się na zimową i dni są coraz krótsze, zwłaszcza po weekendowej zmianie czasu. Zaczynam się pomału oswajać z tą porą roku i już mnie tak nie przeraża ;) Mam teraz mnóstwo czasu na przeglądanie ulubionych blogów, magazynów online i tych w wersji papierowej, które są dla mnie skabnicą inspiracji. 
  Dzisiaj wrzucam znalezione w sieci zdjęcia dekoracji i wnętrz w jesienno - zimowych klimatach. Chciałabym tak mieszkać...

































  Muszę w końcu Wam pokazać poszewki na poduszki mojej produkcji. Ale to już w następnym poście... ;)

Pozdrawiam Was ciepło!  

 Aleksandra :)


Wszystkie powyższe zdjęcia, zamieszczone w tym poście nie są moją własnością. Źródło - internet.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty