Wiosenne porządki w szafie

Drogie Panie,
Wiosna zbliża się wielkimi krokami :) O tej porze roku zawsze robię porządki w szafie. Zaczynam odkładać grube swetry na najwyższą półkę w szafie i chętniej zakładam kolorowe ubrania. Co roku staram się odłożyć kilka rzeczy, których już nie noszę, przestały mi się podobać lub z których "wyrosłam" ;) Czasami którąś z tych rzeczy udaje mi się przerobić lub odświeżyć i wtedy mogę się nią cieszyć na nowo. Nie wszystkie ubrania jednak udaje się "odratować", więc staram się znaleźć im nowe właścicielki, które będą się nimi cieszyły :) 
  Postanowiłam więc, że zrobię małą wyprzedaż tych ubrań, których już więcej nie założę. Tak prawdę mówiąc to naprawdę niewiele je nosiłam... Są więc praktycznie jak nowe! Może wybierzecie coś dla siebie?

1. Marynarka firmy MOHITO - w różowo-czarną pepitkę, ramiona podkreślone poduszkami.  Rozmiar - na metce 38, ale moim zdaniem jest to 34. Założyłam ją maksymalnie 3 razy. 
Cena - 25 zł plus koszty przesyłki (list polecony). 







2. Bluzka firmy TROLL - czarna w białe serduszka, wiązana pod szyją na kokardkę. Delikatne przymarszczenia na ramionach. Rozmiar - małe S.
Cena - 15 zł plus koszty wysyłki. 






3. Spódnica firmy OASIS - czarna w delikatne prążki. Ma piękny krój w stylu lat 40-tych. Z przodu dwie kontrafałdki, z tylu delikatna falbana. Naprawdę ładnie podkreśla kobiece kształty :) Tkanina jest lekko rozciągliwa. Założyłam tylko raz, a potem...wyrosłam z niej ;) Rozmiar 34. 
Cena - 20 zł plus koszty wysyłki.

PRZÓD:



TYŁ:




 4. Sukienka firmy H&M (linia dziecięca - Dubster) - zwiewna sukienka w kolorze fuksji z podszewką w kolorze fioletowym. Pod szyją wyszyta koralikami. Rozmiar - na wzrost 152 cm. Prawdę mówiąc będzie dobra także dla drobnej kobietki o niedużym biuście ;)
Cena 15 zł plus koszt przesyłki.






5. Sweterek z półgolfem firmy Karen Millen - piękny sweterek w kolorze ecru, ze wstawką z jedwabiu i rękawkiem kończącym się nad łokciem. Rozmiar - 34/36. 
Cena - 20 zł plus koszty przesyłki.





Jeśli spodobała się Wam któraś z powyższych rzeczy, to proszę o komentarz pod tym postem oraz wiadomość na maila: aleksandra.porowska@gmail.com


Pozdrawiam,
Aleksandra :)

PS. Biorę pod uwagę negocjacje ws. ceny ;)

Komentarze

  1. Też lubię czasem przewietrzyć szafę...dobry pomysł z wystawieniem tutaj tych niepotrzebnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś zawsze nie mam siły na bawienie się w przesyłki..dlatego wietrzę szafę i rozdaję ubrania :D koleżankom, siostrze, kuzynkom :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczyscie dobry pomysł z tym przeglądem szafy! u mnie też trochę by się znalazło...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty