Przysłowia Polskie - 13 grudnia

  Przez kilka dni dałam Wam odpocząć z przysłowiami, a to za sprawą grypy żołądkowej, która solidnie mnie wymęczyła. Jedyny plus tej choroby jest taki, że zrzuciłam 4 kilogramy w 3 dni ;)
  Dzisiejsze przysłowie to swoista wróżba na przyszły rok. Każdy dzień, od 13-go grudnia, aż do Wigilii, przepowiada kolejny miesiąc przyszłego roku. Aż się boję, jaką pogodę wywróży nam grudzień na przyszłe lato...




Dzisiejsze zdjęcia są bardzo słoneczne. W przeciwieństwie do pogody za oknem... Liczę na to, że zdjęciami zaczaruję rzeczywistość ;)

Pozdrawiam,
Aleksandra


Komentarze

  1. Oh to jestem ciekawa....za tydzien czekają mnie dwa egzaminy, ciekawe jak ich rezultat wpłynie na rok przyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli dziś mowa o marcu? No to byłby ciepły:) Wróciłam Ola i to pełną parą:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty