Świąteczne dekoracje w sypialni

Witajcie Kochani!
  Jak Wasze przygotowania do świąt? U mnie choinka już ubrana, a dzisiaj planuję piec pierniczki. Święta spędzam u rodziców (moich i Artura), więc nie muszę przygotowywać posiłków. Zwykle pomagam w tym mojej Mamie, a sama piekę jakieś ciasto i ciasteczka. Niestety w tym roku do rodziny dotrę dopiero bezpośrednio na kolację wigilijną :( Dlaczego Wigilia nie jest dniem wolnym od pracy? Nigdy tego nie zrozumiem...
  Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje świątecznie dekoracje w sypialni. Jakieś dwa tygodnie temu,  w weekend, obudziłam się, spojrzałam na ścianę nad toaletką i wyobraziłam sobie girlandę z białych gwiazdek i serduszek. Jak pomyślałam tak zrobiłam :) Muszę przyznać, że efekt bardzo mi się podoba :)








A na koniec mam dla Was kolejne przysłowie :) U mnie grudzień suchy, a u Was?


 Pozdrawiam cieplutko,
Aleksandra

Komentarze

  1. Eleganckie są Twoje dekoracje Ola:) I oby się z tym grudniem sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super.Ja żałuję, że nie przytargałam dodomu takich gałązek.U mnie też grudzień suchy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gałązki i girlandy, to jest zawsze strzał w dziesiątkę!!!! takie proste a takie efektowne! p.s. pozdrowienia dla męża, szczególnie przy płaceniu rachunków;) hihihi uśmiałam się, jak przeczytałam! buźka i wesołych świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje klimaty! Zawsze jak tu do Ciebie zaglądam widzę podobieństwo :) Bardzo podoba mi się i girlanda i ten kobiety kącik w sypialni :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wygląda ta girlanda na tle fioletu. obłędnie nawet,

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu piękna girlanda :)

    Zapraszam Cię przy okazji do mnie na candy. Co prawda jutro już ostatni dzień, ale lepiej późno niż wcale :)
    Tym bardziej, że rozdaję kolorowe papilotki do muffinek w stylu retro i różne inne cuda
    http://klimatdomu.blogspot.com/2013/12/magia-przygotowan-i-rozkoszne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna ta Twoja girlanda! :))))))))))))
    Wesołych Świąt raz jeszcze życzę:) reszta u mnie na blogu:*:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponoć na Marszałkowskiej sypnęło śniegiem, a łańcuch uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie i delikatnie :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty