Serca, gwiazdy i jelonki

Witajcie Kochani :)

  W miniony weekend w naszym mieszkanku rozpoczęło się już świąteczne strojenie :) Wiele z Was pewnie dziwi to, że tak wcześnie, ale... Przecież święta są za 3 tygodnie, czas płynie jak szalony, a ja chcę się po prostu nacieszyć tą cudowną, ciepłą atmosferą! Poza tym uważam, że największą moc takie ozdoby mają właśnie przed świętami, a nie po nich... Oczywiście te pierwsze dekoracje nie są tak dosłownie świąteczne... Na razie choinki jeszcze nie ubieram ;) Za to jest troszkę świeczników, kraciastych wstążeczek i szyszek. Oczywiście są też tytułowe serca, gwiazdy i jelonki, a w tym jeden biały, długo poszukiwany :)

To czerwone serce jest doskonałym przykładem recyklingu :)  Zrobiłam je ze starych, drewnianych korali oraz kawałka drutu. 


To serce przy potrząśnięciu wydaje z siebie magiczny dźwięk, niczym miliony dzwoneczków przy saniach Świętego Mikołaja :) 


Wiecie, że takie piękne drewniane serca miał w swojej ofercie niedawno Rossmann? 







Sweterkowa świeca i świecznik kupione w Empiku (na wyprzedaży) to mój hit tej zimy :)


Te wszystkie cudowne, kolorowe etykiety do prezentów można (za darmo!) ściągnąć z internetuWystarczy tylko w google grafika wpisać hasło "free printable gift tags" :) Wyskoczą Wam setki pięknych etykietek. 


Kulę z szyszek zrobiłam sama. Przy okazji poparzyłam sobie palce, umazałam klejem na gorąco ubranie i obkleiłam nim kubek z herbatą ;) Mimo wszystko było warto!



Życzę Wam spokojnego tygodnia :)
Aleksandra


Komentarze

  1. Prześliczne dekoracje i to czerwone serduszko z koralików--cudne:))

    buziak grudniowy:)***

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają twoje dekoracje. takie proste i urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły, bardzo inspirujące i nakłaniające do zrobienia samemu:)
    Pozdrawiam cieplutko w ten pierwszy grudniowy poniedziałek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem twoich ozdób ;) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna świeca, szkoda że takiej nie wypatrzyłam, bo mi się marzy. A co do świątecznych dekoracji to zgadzam się w 100%. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne dekoracje:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swiątecznie, ciepło, przyjemnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, pięknie i ciepło. c. Dziunia. Pozdrawiam też ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. motyw serduszek i gwiazdek uwielbiam:) i ta kula mi się bardzo podoba! ślicznie u Ciebie:)
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty