Projekt Recykling - pojemniki na przybory

Witajcie Kochani :)

  Dzisiaj mam dla Was kolejny post z cyklu Projekt Recykling. Będzie to post dość "kontrowersyjny", a to ze względu na użyte materiały. Ktoś może się zgorszyć, ktoś oburzyć, a ktoś może pomyśleć, że normalna to ja nie jestem ;) Tak czy inaczej, aby wykonać tytułowe pojemniki, czy to na kredki, czy na kuchenne utensylia, będziecie potrzebować:
- puszki po konserwach,
- skarpetki (!!!) - tak, tak, dobrze widzicie ;) Moje były praktycznie nowe. Założyłam je tylko raz na nogi, ale okazały się tak strasznie ciasne, że krew mi do stóp nie dopływała ;) 
- nożyczki, igła i nitka.


Do dzieła!
Załóżcie najpierw skarpetkę na puszkę i zaznaczcie miejsce, w którym należy ją obciąć. Pamiętajcie aby zostawić zapas. Najlepiej tyle, aby materiał dało się swobodnie zszyć w ten sposób:




I gotowe :) 
Szybko co nie? 

A tak się prezentują pojemniki w całej okazałości:



  I jak Wam się podoba? Uwielbiam takie proste i tanie projekty :) Mam nadzieję, że Wam również przypadł do gustu ten pomysł. Jeśli zdecydujecie się zrobić coś podobnego, to koniecznie przyślijcie mi zdjęcia!
Słonecznego tygodnia!
Pozdrawiam,
Aleksandra









Komentarze

  1. Absolutny hit!!! Konserwa w skarpecie - no fantastyczne!! Jestem wielkim fanem recyklingu puszek, sama obklejam puchy po mleku, ale skarpety jeszcze nie prerabiałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja tez kocham te puszki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łe, gorszyć to my, ale nie nas :D ;). Pomysł świetny :), kiedyś wykorzystałam stare bodziaki córci na uszycie dla niej maskotek, a pomysłów z rzeczami ze skarpetek jest dużo, więc widać, że ludzie lubią takie kontrowersje :))). Dla mnie bomba :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Olu,czy przyjmiesz ode mnie Wyróżnienie? Będzie mi bardzo miło :) Jeśli tak to zapraszam na mój kolejny post :))

      Usuń
  5. Świetne są! Chyba sama takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przepis https://steelandloft.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe rozwiązania, świetny post

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty