Vintage

  Ostatnio coraz bardziej podoba mi się styl vintage we wnętrzach. Nie mam jednak na myśli vintage a'la Ludwik XIV, a raczej w bardziej prostej, minimalistycznej formie, jaką możemy zobaczyć na skandynawskich blogach. W moim wyobrażeniu tego stylu dominują naturalne barwy, czyli biel, czerń, szarości i brązy, a także sporo wikliny i naturalnego drewna. Mój vintage jest trochę eklektyczny ;)
  Oczywiście jak coś mi się bardzo podoba, to staram się więc wprowadzić to w naszym mieszkaniu.  Zrobiłam więc przegląd wszystkich drobiazgów, za pomocą których mogłabym uzyskać pożądany efekt i trochę się ich uzbierało. Porozstawiałam je głównie w salonie i wyszło mi coś takiego...





Zobaczcie jakie wielkie jest już moje awokado :) Pomału przymierzam się do przesadzenia go do doniczki ;)






W Westwing.pl znalazłam kilka produktów, które pasowałyby mi do mojej koncepcji vintage:


Szczególnie urzekła mnie ta drewniana półka-drabinka. Jest rewelacyjna!







  Wszystkie zdjęcia pochodzą z obecnych kampanii na Westwing.pl

Życzę Wam udanego tygodnia!
Aleksandra

Ps. Jestem w trakcie przygotowania dla Was postów z cyklu Projekt Recykling :) Już wkrótce na blogu!






Komentarze

  1. Smiena! Uwielbiam :). Moj chrzestny jej używał, dostałam od niego później Vilię :). Kocham analogi, przypomniałaś mi, że u rodziców czeka na przegląd i mały remont stary, dobry Zenit :).
    Piękne aranżacje, bardzo mi się podoba, że masz trochę koloru w domu, ja też zastęskniłam :). I te butelki pomarańczowe mi się okropnie podobają :).
    A drabina z Westwing... :P Siedzi u mnie w koszyku od rana, jak P. przyjedzie z pracy to się będziemy jeszcze zastanawiać brać, czy nie brać, bo ta łazienka z innego zdjęcia jest moją wymarzoną ;) :P.

    Piękny efekt na fotkach - już dawno chciałam napisać :)).

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam Zenita! Uwielbiam go :) Pstrykam nim zdjęcia od czasu do czasu. Teraz mam załadowany czarnobiały film. Daj znać czy zdecydowałaś się na drabinkę!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Zenit jest cudowny :). Mój robi cały czas piękne zdjęcia, nawet sobie trochę moich starych fotek od rodziców przywiozłam :). Tylko zacina mi się ten mechanizm do przesuwania fimu, ale poza tym to wszystko działa jak należy :).
      Czarno-białe filmy uwielbiam :).
      Drabinę zamówiłam :D. Teraz będę czekać, czy dojedzie, bo wiem, że na WW czasem okazuje się, że nie ma zamówionej rzeczy. Ale dowiadywałam się w innej firmie i w razie czego zamówię i taką zrobią :P.
      Pozdrawiam cieplutko, miłego fotografowania w B&W :)

      Usuń
  2. stare książki i buteleczki to moje ulubione deko vintage'owe!! No i stare aparaty oczywiście, smienkę mam taką samą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smienę dostałam od Teściów ;) W sumie nawet nie wiem czy działa... Muszę poprosić o sprawdzenie jakiegoś specjalistę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. mordercza gumowa kaczka? :) ta aranżacja vintage na biblioteczce świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) "Mordercza gumowa kaczka" to książka o zagrożeniach jakie czyhają na nas w żywności i w przedmiotach użytku codziennego. Dużo ciekawych rzeczy można się z niej dowiedzieć :) Polecam!
      Pozdrowionka!

      Usuń
  4. Czy mi się wydaje, czy wyrasta Ci drzewo z brzoskwini??? Jaaaa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wygląda jak brzoskwinia ;) W rzeczywistości jest to pestka awokado :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Vintage w takim wydaniu i mi się podoba :) Genialnie wyglądają korki w słoju!!!!
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty