Noc Świętojańska

Witajcie!

  Wiosna już praktycznie za nami. Teraz czas na lato, porę roku którą uwielbia każdy z nas, a szczególnie dzieci ;) Z początkiem lata nieodłącznie wiąże się Noc Świętojańska, która w tym roku przypada właśnie na dzisiaj (23/24 czerwca). Jest to najkrótsza noc w roku.  Dawno temu Noc Świętojańską traktowano jak nasze współczesne Walentynki :)
  Poza wiankami, Noc Świętojańska kojarzy mi się ze świetlikami :) Pamiętam, że w tym dniu, jako 14-latka pojechałam na festyn organizowany nad rzeką Bug. Odbywały się tam różne koncerty, ale moją uwagę przyciągały latające wszędzie świetliki. Wyglądało to naprawdę magicznie :) Niestety wtedy widziałam je pierwszy i ostatni raz...
  Wczoraj miałam plan, żeby pospacerować po ukwieconej łące i upleść wianek, który wykorzystałabym do sesji zdjęciowej. Niestety pogoda niczym w Irlandii, pokrzyżowała moje plany :( Dlatego wyszukałam w czeluściach komputera zdjęcia, które kojarzą mi się bardzo mocno z latem. Może uda mi się nimi zakląć pogodę?




 Uwielbiam takie bukiety!




 Domowe lody - najlepsze na świecie!
Wkrótce podzielę się z Wami przepisem :)


 Tymczasem życzę Wam udanego tygodnia!


Pozdrawiam,
Aleksandra


Komentarze

Popularne posty