Wędrujący regał

Dzisiaj słów kilka o wędrującym regale ;) Mowa o metalowym regale, który przez całą wiosnę i lato stał na balkonie i służył do ekspozycji roślin. Niestety po naszym sierpniowym urlopie spora część kwiatków nie przetrwała i w związku z tym regał stał prawie pusty. Zdecydowałam więc, że wykorzystam go do innych celów. I tym sposobem przywędrował na korytarz :) Na razie stojące na nim dekoracje są trochę "od czapy", ale zmieni się to przed świętami ;)







Ps. Nie cierpię tej czerwonej tapety! ;)

Pozdrawiam ciepło,
Aleksandra


Komentarze

  1. Ja tam nie wiem, czy od czapy, bo jakoś wszystko pasuje:)) A co Cię ta tapeta tak wkurza? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się wydawało, że jakiś straszny miszmasz tam mam ;) Dzięki! Bardzo miło mi to czytać :) W sumie sama nie wiem dlaczego tak się uprzedziłam do tapety... Może jednak powinnam się z nią pogodzić? Jedno jest pewne - na Boże Narodzenie jak znalazł ;)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. ta tapeta nie jest taka zła :) nie lubię czerwonego we wnętrzach w tak dużej ilości a tymczasem sama mam ogromną, czerwoną ścianę. co zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny regał.. od rokumam faze na wszystko co cynowe.. wiec tym bardziej mi sie podoba.. bol kwiatowo urlopy znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, regał za 35 zeta z IKEI ;) Bardzo polecam :)
      Uściski!

      Usuń
  4. Taki regał to bardzo przydatny mebel :) Idealnie wpasował się w ten kącik no i można eksponować na nim różne dekoracje!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie takiego miejsca na ekspozycje dekoracji mi brakowało :) Teraz będę szaleć ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Regał i czarny kosz superowe, a tapetę bym zdarła ew. przemalowała. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie żeby się na niej wyżyć i wymienić na coś jaśniejszego ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. A wiesz, mi się tapeta spodobała. Może wynika to z tego, że wciąż oglądam zdjęcia wnętrz na blogach w neutralnej czarno-białej kolorystyce i taki energetyczny kolor na ścianie, to w końcu coś nowego, świeżego, przykuwającego uwagę.:) Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nigdy nie patrzyłam na to z tej strony :) Dzięki!
      Pozdrowienia!

      Usuń
  7. Fajny! niby taki surowy, a tak pięknie ociepliłaś go dodatkami :)))
    buziaki i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpasował się idealnie:) U mnie też ten sam regał jeździ po domu jak szalony, hehe teraz robi za półkę na buty;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Faktycznie regał może pełnić różne funkcje. Bardzo się cieszę, że go kupiłam. Szczególnie, że cena taka korzystna ;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zupełnie się nie spodziewałam, że reakcja na tą tapetę będzie tak pozytywna :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. No i masz miejsce na dekoracje, albo na... buty;) Bardzo ładnie wygląda. A czerwony przedpokój nie jest taki zły - też miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja zupełnie nie zwrociłam uwagi na tapetę, wrecz przeciwnie, uwazam, że robi za switne tło dla regału:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda to tak, jakby to miejsce było specjalnie przeznaczone dla tego regału. A dekoracje wyglądają w porządku - jak dla mnie rewelacyjny pomysł z koszem na gazety!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie regały mobilne. Idealnie się ten regalik wpasował w to miejsce. Przydałby mi się taki na strychu na książki i ozdoby, które aktualnie nie są wykorzystywane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po przeprowadzce do nowego domu wpadłam na taki sam pomysł ;) Kupiłam regały mago ustawiłam je w holu i teraz wszystkie często potrzebne rzeczy są pod ręką. Jest to idealne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ojciec robi podobne regały na zamówienie do sklepów. Próbowałem kiedyś z nim składać coś takiego do swojego pokoju, ale wtedy profil aluminiowy kwadratowy wydawał mi się czymś totalnie zbędnym. Dopiero z czasem zobaczyłem, że takie elementy mają naprawdę szerokie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty