W romantycznym klimacie retro...

  Za oknem cudowne słońce, a ja siedzę w biurze... :( 80 procent ludzi dziś ma urlop, a ja będę miała go dopiero od czwartku - czyli wtedy, kiedy pogoda ma się zepsuć. Jak zwykle zresztą... Zawsze tak jest, kiedy mam wolne :(
  Dla zabicia czasu dodaję post o wnętrzach w romantycznym klimacie retro. Osobiście uwielbiam wszystko co stare i romantyczne. Taki styl w 100 procentach komponuje się z moimi upodobaniami ;) Uwielbiam koronki, szydełkowe serwetki, babciną biżuterię oraz meble i bibeloty wyszperane na pchlim targu. Chyba powinnam się urodzić jakieś 100 lat temu... ;)
















































Ps. Powyższe zdjęcia nie są moją własnością. Źródło - internet.

Komentarze

  1. Akurat dla mnie dość istotną sprawą jest to aby również wiedzieć jakie de facto meble do wnętrz warto mieć oraz gdzie je najlepiej zamawiać. W moim przypadku wybór padł na sklep https://ogrodolandia.pl/meble-do-wnetrz i dziś już wiem, że to był dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty