Homebook


Kochani!

  Chciałabym Was poinformować, że dołączyłam do grona profesjonalistów portalu Homebook.pl :) 
Zrzesza on pasjonatów urządzania wnętrz. Swoją wiedzą dzielą się tam zarówno architekci i designerzy jak i blogerzy wnętrzarscy. Od dzisiaj będę dzieliła się tam z Wami moimi pomysłami na urządzanie i dekorowanie wnętrz. Znajdziecie mnie w zakładce SPECJALIŚCI - MEDIA I BLOGI. Zachęcam Was do odwiedzania Homebook.pl oraz do polubienia profilu na Facebook'u, dzięki temu będziecie na bieżąco w kwestii trendów wnętrzarskich :)



  Oprócz Ideabooków z inspiracjami, znajdziecie także wiele produktów dekoracyjnych i wyposażenia wnętrz, z dokładnymi opisami, cenami oraz linkami przekierowującymi do sklepów, w których te produkty kupicie. Nie musicie przekopywać całego internetu w poszukiwaniu idealnej poduszki, wystarczy, że zajrzycie na Homebook.pl :)





Zapraszam serdecznie do odwiedzania mojego profilu na Homebook.pl !


Miłego dnia :)
Aleksandra







Komentarze

  1. no to gratuluję :)) platforma jest mi znana, ale nigdy się w nią nie wgłębiałam. Dzięki za przybliżenie co i jak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam propozycję ale ciągle nie mam czasu się tym zająć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ola :* Życzę owocnej pracy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty