Kuchnia w stylu prowansalskim i warsztaty stylizacji

Kochani!

Chciałabym się z Wami podzielić moją radością :) Otóż dostałam się na warsztaty stylizacji wnętrz, które odbędą się w Łodzi 18-19 stycznia! Warsztaty są organizowane przez Ulę Michalak z Interiors Design Blog oraz Udekorojdom.pl. Warunkiem udziału w warsztatach było stworzenie kolażu w określonym stylu, który następnie został wybrany spośród innych prac o takiej samej tematyce. W moim przypadku był to kolaż "kuchnia w stylu prowansalskim".

Oto mój kolaż:

Źródło zdjęć w kolażu - internet

  Na zbliżających się wielkimi krokami warsztatach będę próbowała stworzyć wraz z moją projektową partnerką Anią z Arte Interni kuchnię w stylu włosko-prowansalskim. Anię poznałam na razie tylko wirtualnie, ale już wiem, że będziemy miały wiele wspólnych tematów do omówienia :)
  Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się stworzyć wspaniałą stylizację. Gra jest warta świeczki ;) Nagrodą główną jest bon o wartości 1200 zł do zrealizowania na udekorujdom.pl. Dodatkowo 4 wybrane blogi będą reprezentowały blogosferę wnętrzarską na Bloggers Zone na Arena Design w Poznaniu. 

  Pozostaje mi tylko prosić Was, abyście baaaardzzzoo mocno trzymali za mnie kciuki w najbliższy weekend! Będziecie? :)

Pozdrawiam ciepło,
Aleksandra :)

Komentarze

  1. Kolaż super! Gratuluję i czekam na relację!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ale ekstra!!!!! trzymam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, super!Trzymam za Ciebie kciuki!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero dziś trafiłam na ten blog i już przeczytałam od początku do końca i już wiem, że będę tu zaglądała regularnie :)
    Za warsztaty już trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zaciskam i nie puszczam :) Gratuluję! Dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję- to na pewno będzie bardzo inspirujace doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, bardzo się cieszę, że będziemy tam razem:) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo..!
    I nasze meble znalazły się w stylizacji :)
    Bardzo się cieszymy :)
    www.daro-meble.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry Olu,
    dziękuję Ci bardzo za udział w warsztatach, za wspaniałe wykonanie odnowy starego kredensu, cudowne zaaranżowanie, stylizację kuchni prowansalskiej, stołu w pięknie dobrane elementy, dziękuję że nawet do tego celu wykorzystałaś swoje własne przywiezione z domu rzeczy - rewelacja!. Mam nadzieję, że nadanie nowego, wyjątkowego życia meblowi, który jest teraz oryginalny, a przede wszystkim JEDYNY taki na świecie, dało Ci więcej satysfakcji niż użycie gotowego. :-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i do zobaczenia w kolejnych zdarzeniach
    Beata Boik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty