Czarno-białe...

  Kiedyś bardzo nie lubiłam połączenia czerni i bieli. Właściwie jeśli chodzi o ubiór to nadal go nie lubię. W tej kwestii wolę czerń i kremowy. Natomiast jeśli chodzi o takie połączenie kolorystyczne w wystroju wnętrz to jest zupełnie odwrotnie ;) Uwielbiam czarno-białe tkaniny, niezależnie od wzoru. Po prostu kocham czarno-białe zdjęcia i postery! Staram się taką kolorystykę wprowadzać w moim mieszkaniu jako dominującą, ale nie chcę wykluczać innych kolorów. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, to być może w nadchodzący długi weekend uda mi się stworzyć czarno-białe dekoracje do mieszkania. 

No i właśnie w związku z tym mam do Was pytanie... Chciałabym kupić farbę do tkanin. ale zupełnie nie mam pojęcia jaka będzie najlepsza i gdzie w ogóle jej szukać ??? Podpowiecie mi? Macie jakieś typy/doświadczenia w tej kwestii?











 Jakiś czas temu pisałam o tym połączeniu kolorystycznym w poście  http://dreamyalex.blogspot.com/2013/06/czern-i-biel.html

Czekam na wasze podpowiedzi w kwestii farby!
Miłego weekendu!
Aleksandra :)


Komentarze

  1. niestety nie pomogę, ale zdjęcia bardzo mi się podobają:) no i połączenie black&white jak najbardziej we wnętrzach!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne poduchy.
    kiedyś była moda na całkiem czarno-białe wnętrza... to była masakra. w dodatkach jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię połączenie czerni i bieli, a co do farby nie pomogę, bo nie mam doświadczenia w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty