Vintage

 Czy wiecie, że słowo vintage pochodzi z winiarstwa i oznacza dobre wino z danego rocznika? Aktualnie tym terminem opisuje się przedmioty i stroje starsze niż 20 lat ( to ja też jestem vintage ;) Ten styl stał się w ostatnich latach bardzo popularny. Ja osobiście lubię vintage, ale w określonym wydaniu. Nie przepadam np. za meblami w stylu "Ludwik", żakardami, itp. Wolę prostsze formy, takie bardziej ... wiejskie ;)
  Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka zdjęć w takim właśnie klimacie. Wśród nich zobaczycie także mój kolejny mood board. Bardzo mi się spodobał ten sposób fotografowania przedmiotów :) A Wy próbowaliście już robić swoje mood board'y?



  Stary Zenith należał kiedyś do moich Teściów. Jest wyjątkowy, bo z limitowanej kolekcji :) Oczywiście działa i właśnie mam w nim załadowany film, który muszę do końca wypstrykać. 

A czy ktoś z Was zna tą książkę? Ciągle powstają jej nowsze wydania, ale ta ma wyjątkowo słodką okładkę...


i te rysuneczki i porady żywieniowe :) Uwielbiam ją! 



Życzę Wam wspaniałego weekendu!
Ja będę szyć z Mamą świąteczne poszewki na poduszki ;)
Pozdrawiam,
Aleksandra




Komentarze

  1. Super zestawienie i przepiekne aparaty:)
    Udanego weekendu zycze

    OdpowiedzUsuń
  2. Starocie są świetne:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mood board. uwielbiam książki - poradniki naszych mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Olu! Ja mam właśnie to wydanie "Dobrej kuchni", jest super. Pozdrawiam c. Dziunia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam jeszcze działający Zenit :) Mam do niego ogromny sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ja, rewelacyjny mood board stworzyłaś! Ja jeszcze nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie przedmioty:))) moodboardy robiłam nie raz nie dwa i jeszcze wrócę do tego z pewnością:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty