Projekt Recykling

Witajcie moi Drodzy!

Dzisiaj będzie mowa o pomyśle, na który wpadłam całkiem niedawno i do udziału, w którym chciałabym Was gorąco zachęcić :) 
Mowa tutaj o....

PROJEKCIE RECYKLING 
2014



  Na plan, aby stworzyć taki projekt wpadałam niedługo po tym, jak przerobiłam kuchenne półki. Zaraz później nadeszła fala kolejnych pomysłów na niskobudżetowe przeróbki i dekoracje. Stwierdziłam, że fajnie by było się nimi z Wami podzielić  :) Postaram się więc raz na jakiś czas wrzucać na bloga posty z instrukcjami jak stworzyć coś z niczego :)
  Mam ogromną nadzieję, że PROJEKT RECYKLING przypadnie Wam do gustu :) Aby podkreślić chęć udziału w tej inicjatywie, możecie umieścić na swoim blogu takie zdjęcie:



Będzie mi miło jeśli zdjęcie podlinkujecie do tego posta :)

Tu zdjęcie w mniejszym formacie:


  

Dajmy starym przedmiotom nowe życie!

Pozdrawiam ciepło,
Aleksandra


Komentarze

  1. cudownie jestem za :)) i czekam na ciąg dalszy :)))))))))))))))))))))))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten projekt trwa już chyba od lat tak damon u mnie jak i u ciebie dzidz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja wiadomo-recykling pełną gębą:-) Przyłączam się do akcji!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł. niestety z braku czasu nie mogę się dołączyć. powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie podpatrzę pomysły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram i jestem jak najbardziej za!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie przeróbki.....z ogromna niecierpliwością czekam na post z tej serii...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty